Jeg er ambassadør for Trondheim Maraton fordi:
Jeg ønsker å motivere andre til å snøre på seg joggeskoa å komme seg ut. Uansett alder, form og forutsetning er løping en aktivitet som enkelt lar seg gjennomføre. Hvor som helst, og når som helstJ I marka, på fjellet, ved sjøen eller i nærområde hvor du bor. Alene i rolig tempo og bare la tankene flyte, eller pushe deg selv mot nye mål og personlige rekorder.

Som Personlig trener, blir jeg oppriktig glad når jeg ser gnisten i øynene til en som i utgangspunktet var skeptisk til  å løpe. Å høre de si: ”Dette var herlig, og det var ikke så hardt som jeg trodde!”

DET er musikk i mine ører 😉

 Love It!

Jeg liker å løpe fordi:
Selv er jeg en aktiv småbarnsmor som driver med boksing. Det er flere grunner til at jeg liker å løpe. En av grunnene er at boksing er en aktivitet som stiller høye krav til kondisjon. Derfor er løping en viktig del av treningshverdagen min. Løping er målbart, og gir meg raskt feedback på om formen er i rute. 4×4 intervall på tredemølle er min kontroll økt. Ellers løper jeg variert, og liker best å løpe på stier og i vår vakre natur J

Løping hjelper meg også til å koble ut negative tanker. Alle opplever vi tunge dager innimellom. Jeg har selv erfart at tunge dager blir så mye bedre etter en løpetur. Jeg blir løsningsorientert, og de negative tankene blir så mye lettere å takle. Kropp og hode henger sammen.

Mine tips til andre som skal løpe Trondheim Maraton:
Sett deg et realistisk mål, som du motiveres av. Meld deg på den distansen som føles riktig for deg. Tren målbart, og ha det artig på veien mot målet.

Trondheim Maraton er en løpsopplevelse du bare må få med deg! God stemning og smilende fjes som gjennomføres i en vakker trasé rundt i Trondheim by.

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!

Mine favoritt løpesko:
Under Armour UA W SPEEDFORM GEMINI VENT
(Passer meg som har en litt bred fot.)

Det beste jeg vet etter en løpetur er: Go-følelsen jeg føler i hode og kropp.

Dette tenker jeg på når jeg løper: Alt og ingenting. Jeg kan løse verdensproblemer, eller jeg kan koble ut tankegrubleri og bare være i nuet.

Hvilken distanse skal jeg løpe under TM2018: Team Maraton